kort dag på praktiken..

Sitter i skolan nu slutade praktiken 12 idag. Hur skönt som helst, imorgon börjar jag tidigt IGEN.. Jag börjar förstå att jag inte är någon morgon människa men vad gör det? Det måste ju göras och jag får ju faktiskt sluta tidigare istället, underbart. Idag har jag gått på stan lite. Kollade om jag hittade någon julklapp till någon, men det blev inte att jag köpte min första julklapp idag. Köpte ingenting, tråkigt.. Så är det alltid, när man är shopping sugen och har pengar hittar man ingenting men sen när man inte har pengar då hittar man helt plötsligt hur mycket som helst som man vill ha. Varför ska det vara så? jobbigt..

Skulle gå till skolan idag för att fråga Anna om en praktik rapport, men självklart hade hon precis åkte till Hallsta för att träffa Emma eller Malin på deras praktiker.. ^^ så nu åkte jag i onödan och missade det tidiga tåget.. Marcus har föreläsning i klassrummet brevid, han är tråkig för han är helt inne i lektionen! Nejdå det är klart han ska vara det, duktigt av han.. Så jag ska nog inte försöka att störa honom nå mera, det är dumt. hahha^^

Ikväll är det volleyboll träning ska bli så himla skönt. Jag älskar träning, jag älskar sporten, och jag älskar lagkompisarna. så träning är livet!
 
/ Isabella. Jag saknar dig Storasyster, när kommer du hem igen? <33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: