Ledig imorgon

Äntligen har man jobbat klart de jobbigaste dagarna på praktien, dvs de tidiga dagarna. Jag avskyr verkligen att behöva gå upp tidigt, jag är inte gjord för att göra det. Så imorgon är jag ledig. Ska sova ut, funderar på att åka och hälsa på Emma på lövåsen och min gamla arbetskompisar där. Skulle vara kul, ska smsa Emma sen och höra om hon jobbar över huvudtaget, hoppas på det.

Idag var en rätt okej dag på praktiken. Började klockan 8 sen gick vi till halv 1. Var ute och gick med några tanter, rätt skönt ute när det sticker lite i kinderna och man känner kylan i ansiktet, nu är vinter och det är lycka! Fast jag saknar värmen i Thailand. Får inte riktigt ihop det i min hjärna men vad gör det? hehe..

Det snöade idag! helt otroligt.. När jag kom hem från praktiken var det inte en snöflinga på marken, sen gick ja och vilade lite innan jag skulle jobba på Coop. Sen när jag vaknar snöar det som bara den, det är ju underbart! Hoppas bara att det får ligga kvar ett tag så att det hinner komma mer snö innan det försvinner. ÄLSKAR snö, de är så sjukt myspys att sitta inne hos syster med tända ljus, kolla på tv och se hur det snöar utanför! Eller vad säger du tvillingen min?

Nu saknar vi dig massor Storasyster.. Vi vill att du ska komma hem nu, älskar dig!



Postat av: Kazzandra

Jättefin bild!:)<3

2008-11-29 @ 01:44:17 -  http://kazzandrab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: