Praktik

Idag har jag praktiserat från 07.00-16.00 är rätt trött när jag kommer hem på dagarna, fast det borde jag vara. Eftersom jag arbetar med dementa människor i 7 h. Man blir rätt trött, det kan jag lova er. Imorgon börjar jag klockan 07.00, igen... Men jag har en kort dag imorgon så det är skönt.

Efter det vet jag inte vad jag ska göra, fundera om man ska gå lite på stan och börja kolla lite efter julklappar? Kanske lite tidigt men det är kul och snart är det jul. Tänk nu är det julafton 2008! Rusigt va tiden rinner förbi, det kändes som det var nyss som man satt framför granen och räknade paket och var rädd när tomten kom, det var ungefär 11 år sen. Nu känns  det inte som att julen är något speciellt, det har blivit överskattat precis som allt annat. Men det är rätt mysigt ändå, när det är snö på marken, julstämmning, och doften av en gran blandat med glögg. Det är väl inte helt fel.
Så jag ska börja handla julklappar så att man får nån slags gnista

Postat av: Storasyster

Och så kommer jag hem på julen också. ush, jag saknar er så mycket <3

2008-11-18 @ 12:00:25 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: