Rolig fredag.

Igår tränade jag först, sen fixade jag i ordning mig och åkte till tåget, såklart var det försenat och jag höll på att frysa ihjäl, för varmt det behöver man ju inte oroa sig att det ska vara.. Helt sjukt!
 
Sen mötte Johan, Viktor, Anna och Sofia mig vid station. Vi gick hem till Sofia tittade på lite klipp på youtube och käkade tacos, mycket gott! Sen bytte vi om och bastade och badade jacuzzi. Helt sjukt mysig kväll! Roligast var ändå att jag och Viktor var så klantiga tillsammans. Det började med att jag satt på soffkanten och ramlade baklänges så jag slog ner en lampa, tystnad! sen "oj ojojo, förlåt"! så sjukt pinsamt.. Men sen när vi väl var igång med pinsamheterna varför inte berätta min och Viktors tabbe, den lyder så här.. När vi stog på golvet brevid poolen skulle vi ta upp en väska eller viktor skulle sen råkade jag putta till honom så han smäller ner ett glas så det blev glassplitter över hela golvet, mycket bra gjort.. När vi väl hade tagit bort glaset från golvet skulle Viktor gå i jacuzzit men då ramlar han i så han välter alla glas i jacuzzit! hahahha klockren! Vad gör du viktor "Jag har som isbitar på fötterna för jag fryser så jag halkade". heheh!

Sammanfattning av kvällen: Skratt, glädje och vänskap!
Postat av: Storasyster

Men, jäklar vilken vandalisering. ;)

2008-11-15 @ 16:29:55 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: