så var det dag, igen..

Sitter och skriver på min APU rapport. Det är svårt, det är tråkigt och det är världelöst. Eftersom jag inte kan, hm. Ska snart börja skriva om Epilepsi. Får se om det går bättre, jag håller tummarna.

Idag var det första snön för året, underbart!! Nu vill jag att det ska komma mycket snö så man kan åka skidor. Men jag saknar tillbaka till värmen, för prosessen mellan höst till vinter är totalt värdelös. Allt är så grått och kallt. Va jag gnäller nu? men det är verkligen så det är..

Vart tog du vägen, vart tog din glädje vägen och vart tog din livsglöd vägen? Du vet precis vem du är och vad jag menar. Du var den som alltidalltidalltid ska hjälpa andra, men ibland blir det för mycket. Kitteln blir fylld och någon gång måste den tippa. Och det har den gjort för dig nu. Svårt att sova, deppig och trött på allt. Jag känner igen mig, men det ända som får en att le är stunder då man gjorde något kul. Men det är även såna stunder som får en att bli ännu mer depp.. Att verkligen vetat att man har haft det bra och nu är det borta. Det känns så, känns som jag är borta för dig.. Det är nu jag ska stötta dig och finns där men det är svårt när jag vart borta 2 veckor och kommer hem när du är totalt nere. jag vill inte se dig såhär, så snälla kom igen ryck upp dig! Livet är så mycket enklare när man är glad, när man är stark! Jag lovar du kommer att må toppen snart och då kommer du att tänka "varför i allsina dar var det jag som var där nere i skiten". Så ta tag dig i shortan nu och visa att du är så mycket starkare än alla dessa känslor du har i dig. Bevisa för alla de som inte tror på dig och alla de som gjort att då mår dåligt, bevisa dom att du är så mycket bättre än dom, för det är du! det vet jag att du är.. Snart är det varmt och då ska du och jag flyga genom luften igen. Du ska känna hur vinden suger tag i dig och bara överlämnar ödet till din kropp. Vara helt maktlös men ändå så fri, snart är vi där igen. DU och jag. Och jag ska hjälpa dig tillbaka det ska jag. Det är med handen på hjärtat jag säger att jag älskar dig och du är min bästa vän och varför ska du av alla människor behöva må så här.. Du och ingen annan ska ta dig upp till elitserien igen, den division du lirar i nu passar du inte i. Jag älskar dig / Din vän Isabella. Föralltid, Marcus. 

 
 Det är nu och inte sen. <3
Postat av: Storasyster

Du berör isabella. Så himla vackert skrivet. En vän som du är svår att finna. Hoppas verkligen att Marcus läser detta. Det är här bevis på äkta vänskap och äkta skär ärlighet rakt från hjärtat <3

2008-11-17 @ 16:02:11 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: