Vinter, snö, kyla & november.

Nu känns det verkligen som att vintern är på väg, finns inget annat än att säga att det är lycka! Slutade praktiken runt 20.00 idag, ringde till hälso och sjukvårds grejen angående min tumme och det tyckte att jag skulle åka in och röntga.. Men att åka till sjukan en fredag kväll för en tumme, det gör jag inte.. Så jag får vänta tills imorgon då ska det röntga den och se så att det inte är någon fraktur. Det gör verkligen hur ont som helst nu, men ätit några alvedon så de har gets sig lite i smärtans värld.

När jag satt på station idag kom Anna & Sanne, det var mycket bra för då slapp jag åka hem själv med tåget. Plus att jag har kul med er, vi träffades senare på kvällen och då var även Mickis och Malin med. Mycket trevligt, dock fick jag gå hem tidigare för att jag ska jobba tidigt imorogn och att jag hade sjukt ont i tummen :/ menmen. Det kommer flera gånger, vi gjorde en väldigt bra gärning idag bruttor:D!

Jag vill att det ska vara en massa snö imorgon när jag vaknar och att det är kallt. Snart är det jul och första advent. Och det är julhandling som står på schemat, mys!

Postat av: anna hillius

vad gjorde ni :)?

i want to know

2008-11-23 @ 22:11:50 -  http://annahillius.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: