Jobb,jobb och åter jobb.

Godmorgon,

Ska snart sticka till jobbet börjar klockan 12 idag och jobbar till klockan sju, rätt länge! kommer vara ganska så trött när jag kommer hem, men bara sova tidigt eftersom det är skola imorgon. Sen går jag hela den här veckan, åker till Therese på Fredag stannar tills söndag. Sen går jag en vecka till i skolan sen sticker vi till THAILAND! Det ska bli så himla skönt, jag kan bara inte koppla att det är Thailand vi ska till, underbart! Men jag kommer sakna er här hemma..  Men det kommer att gå bra.

iaf, idag har jag och foppa vart tillsammans hela  två månader, hehe<3. Jag är kär och galen just nu, hoppas det blir många fler tillsammans med dig. För du gör mig glad! Jag tycker om dig otroligt mycket. 

Snart snart snart är det dags att hoppa fallskärm igen Marcus, eller inte så jättesnart men ändå inte så länge. Jag längtar! Du är en grymt bra vän ska du veta:)<3!


  
Lycka till på matchen tjejer, hoppas ni kommer hem med en vinst<3!

/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: