Maskerad

Igår var jag på maskerad tillsammans med Emma, Clara och Frida. Det var grymt kul, tack för jag fick följa med!!
 
men iaf, det började med att jag följde med Emma hem, vi donade lite med min tröja som jag skulle ha på mig. Emma är grym på att måååla. Då menar jag verkligen grym!! Sen skulle jag sätta på mig ett par blåa jeans som jag hade fått lånat av Malin och jag fick inte på mig dom:O! men med lite om och med satt dom på, såg dock ut som en uppstoppad korv den första halvtimmen innan de började töja sig lite. tror dom var ny tvättade också!! Men det gick ju bra i alla fall. hehe. Sen kom Clara, en mycke rolig prick! Hon skulle vara spöket laban så hon dona lite med det. Emma var Jack Sparrow helt otroligt hur lik man kan bli en person genom att bara ha rätt kläder, smink och frisyr. Det är facinerande tycker jag.

Sen åkte vi i alla fall i väg till maskeraden där vi mötte upp Frida. Sen gick vi in, det var röda mattan och hela tjosan när man kom. Blev fotograferad och så, det var riktigt kul. Det var en underbart lyckad kväll och jag hoppas det blir enb liknande snart igen, för hade verkligen hur kul som helst:D

Idag vart det tjejkväll med vännerna, det var på tiden. Har saknat er, eftersom vi knappt umgås längre:( mycket tråkigt.. men när vi väl ses äre grymt kul, ni är bland de bästa<3.

Tänkte snart lägga mig och läsa sen sova. Eftersom jag ska jobba imorgon, missar matchen:( Men jag hoppas att ni spelar bra bruttor och se till att vinn över ÖREBRO! <333333


/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: