ny outfit!

Idag umgicks jag med Carro på stan, stötte på Therese Alshammar hur grymt är inte det då? Nu har man träffat en av sina två förebilder nu är det bara Carro kluft kvar. hehe^^.

Jag hoppas att ni ser att min blogg är omgjord. Den vart verkligen hur fin som helst och är super nöjd Sosso, det gjorde du bra det får jag lov att säga. Därför tänker jag göra lite reklam för din blogg stumpan, gå in och läs lote på världens bästa sossos blogg: annasofiaisabelleo.blogg.se!! Jag saknar dig gumman, men du ska veta att jag älskar dig vännen. du betyder hur mycket som helst för mig! <3333

Postat av: Sosso

Tack gumman <3<3 Du betyder sjukt mycket för mig också ska du veta1 Älskar dig mycket prutten :D!!!<3<3<3<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: