Blogg uppdatering, inte så ofta längre..

Vet inte vad som hänt, jag skriver aldrig? Eller det är så att skolan och träningen tar upp all tid nu förtiden.

Igår var jag i Eskiltuna och umgicks med Marcus hela dagen, vi shoppade och käkade på Spicy hot. Igår var en tjockisdag för oss, men va spelar det för roll..  hehe. Det var i alla fall jätteroligt och det är alltid så sjukt kul att vara med dig, haha. Du får en alltid att skratta det är rätt sjukt! På måndag är det en månad sen vi hoppade fallskärm, fasen va tiden rinner iväg. 

Imorgon åker jag till Åland på träningsläger med världens bästa volleyboll lag, ni är helt klart de bästa lagkompisarna man kan ha!! Vi ska ha sjukt kul sen ska vi spö Finland i volleyboll också. Jag längtar tills det är fredag!! Sen är det bara 4 helger kvar sen åker jag, Mickis och mammut till Thailand <3! Det ska bli så sjukt skönt. Bara ta det lugnt, shoppa, äta ute, sola, bada och umgås. Jag älskar det.. 

Jag saknar dig storasyster, kan du inte komma hem snart? <3


Vad sägs om en lagfest snart?<3

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: