Hösten infaller

Hinner knappt blogga längre, men nu ska jag försöka bättre mig! Veckan i skolan gick så sjukt fort.. Har en massa inlämnings uppgifter som ska lämnas in, eller massa? 2 i alla fall, lite jobbigt..
Först gick jag på stan med Sosso, Linda och Elin vi käkade på Spicy Hot, jättegott men sjutton gubar va mätt jag blev! Nu vill jag vara 18 så jag får gå på krogen med brudsen. ^^

Efter det  drog jag på partay i skogen, Foppa, André, Berga och Viktor var redan där men eftersom jag hade tränat så åkte jag och marcus till Ramnäs lite senare. Den sista ute festen innan hösten, nu äre bara vänta ett år sen äre sommar igen.. Men iaf tillbaka till gårdagen, när jag och marcus var framme mötte "gänget" upp oss, dom vi skulle umgås med. Eftersom jag hade tränat han jag inte hem och käka så Foppa cyklade och köpte en baguett åt mig och Marcus, du är allt för snäll baby<3!

Det var i alla fall en jättetrevlig kväll och inte alls kallt eftersom vi gjorde upp en brasa. Hur mysigt som helst satt och sjung och så. Satt brevid Foppa, kollade in i brasan och tänkte på hur himlans bra jag mår just nu. Nu känns det som alla pusselbitar är på plats, du får mig att må så himlans bra Christopher och jag är verkligen så himla kär i dig<3 Du är underbar och jag vill vara hos dig hela tiden, jag brukar alltid vara depp när hösten är på väg men inte i år, tack vare dig. Jag ser fram emot att dela en höst med dig, jag tycker om dig<3!!

Och att ha lärt känna er André, Berga, Viktor och Marcus det betyder guld för mig. För med er kan jag vara mig själv har nog inte skratta så mycket som jag har gjort med er det senaste gångerna!! hehe. Ni är klockrena:D<3!

Så tack alla som var med igår vi Slaggen, der var grymt kul!

Nu ska jag snart iväg och vara barnvakt, det ska bli kul! Ni får en uppdatering snart. Ville bara passa på att säga att jag saknar dig mest Therese. Du verkar ha det bra i Linköping nu? med pluggandet och allt? Jag älskar dig storasyster du betyder så himla mycket för både mig och Mickis<3!


André och Foppa, inte från gårdagen!

/Isabella
Postat av: Storasyster

Jag saknar dig så mycket syster. Ska försöka komma hem snart <3

2008-09-14 @ 12:23:51 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: