Kanthal / bulten..

Idag gick jag till skolan efter sjukan, kände mig inte riktigt helt frisk men vafan kan inte missa mera nu..

ska berätta om tågresan hem idag, träffade Dan på tåget så slog mig ner och pratade lite med han, trevligt. Du är en rolig prick du! När vi kom fram typ till hallsta så åkte vi förbi Kanthal.

Jag : - Här kanske man ska jobba när man blir stor eller va säger du Dan?
Dan: - Ja, eller va äre för nått?
Jag: - jag tror det typ är skruvar och pappersarbete eller jag vet inte, tror det!?.

sen skrattar en nisse framför oss och kollar på mig som om jag vore helt knäpp och sa:
"du tänker på bulten, på Kanthal gör man element".

hahahha, jag hade inte en aning om att man gjorde element på Kanthal!? och jag har bott i Hallsta hela mitt liv och vet inte att man gör element där, skandal. Jag trodde man höll på med skruvar. Helt sjukt och sen var det pinsamt för den delen med. Men det roliga var ju att nissen framför hade lyssnat hela tiden på va man pratade om. Vilken stjärna, men det var kul och jag fick skratta och om man skrattar mår man bra, hehe..



Imorgon är det skolkort också, hemskt!

/Isabella
Postat av: MatteLito

Checka Min Nya Session "iskall" på www.myspace.com/mattelito :D

2008-09-05 @ 16:22:19 - 
Postat av: Karin

Bellla dags att skriva en ny blogg nu va! va ett tag sen :)

2008-09-13 @ 14:41:34 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: