Sjuk

Fasen, nu har jag blivit sjuk igen.. Jag orkar inte vara sjuk speciellt inte när man har planerat in så mycket saker man ska göra. Som idag var det stockholms resa med jobbet, blev ju inge för min del:(! Så himla tråkigt eftersom jag längtat efter det här... Och imorgon skulle jag umgås med tjejerna blir inte heller av eftersom jag är sjuk.. Varför ska jag bli sjuk just nu?! Det är bara så himla drygt..

Jag saknar dig storasyster, just nu skulle jag vilja att du bodde hemma så man kunde umgås med dig hela tiden för jag saknar dig, jättemycket. Men hoppas det går bra för dig i skolan <33

Vad ska man göra åt nackspärr, förkylning & feber? nån som har nå bra tips skriv gärna för guds skull. Orkar inte med att vara sjuk det är det värsta som finns verkligen!!


Jag älskar dig världens bästa tvilling. Tack för du ställer upp nu när jag är sjuk
och alla andra dagar med, vad vore jag utan dig och Therese? <33


/ Isabella
Postat av: Storasyster

ÅÅh, sötis. Jag saknar dig mest.. Ska ringa dig nu hade jag tänkt <3

2008-09-05 @ 16:31:30 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: