skolan igen..

Sitter i skolan just nu, börjar inte först en klockan tjugo över ett. Så himla jobbigt, jag hatar håltimmar speciellt om det inte finns något att göra. Satt och pluggade i ett grupprum tillsammans med Tess & Frida nyss men jag har redan gjort klart det man ska göra så jag tänkte att jag kunde sätta mig här ett tag, för man hinner aldrig skriva längre..

Nackdelen med att skolan har börjar igen är att jag inte har tid med allt jag hade tid med på lovet. exempel som att sitta vi datan, läsa Harry och jobba lika mycket.

Idag ska jag jobba efterskolan så idag blir det en sen dag, liute jobbigt. Eftersom vi har ändrat träningsdagar är det heller ingen träning idag och jag känner mig rastlös.

Varför ska man egentligen känna sig rastlös? När det finns så mycket saker man skulle behöver göra här i världen. Det finns ju så mycket jag vill göra, hur kan jag då vara rastlös? känner att detta är ett onödit vetande men va ska man göra om man har tråkigt..

Nu ska jag återgå till att umgås med mina vänner och sluta vara en tråkig människa som spenderar alldeles för mycket tid framför datan.. hehe!

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: