Då var jag där igen ..

Alltså jag orkar inte med min axel snart, jag blir så otroligt trött på skiten. Var hos sjukgymnasten nu och jag berättade att jag hade ont i axeln när jag gjorde vissa övningar men även att den "knäpper" lite i vissa rörelser så han kände och jämförde med den andra axeln och han konstaterade att jag hade fått en inflamation i axeln. Så nu får jag inte springa eller jo en gång i veckan. Kom inte igång med styrketräningen idag heller som jag hoppats på, så måste vänta i två veckor sen får vi se hur det blir. Jag hoppas att jag får börja träna på riktigt snart, men min sjukgymnast var i alla fall nöjd med att min axel börjar göra framsteg även om det är en liten inflamation nu. 

Ska sätta igång med pluggandet nu annars lär det ju aldrig bli gjort, ska göra en fördjupingsuppgift i Etiken, rätt svårt faktisk och den skulle tydligen vara inlämnad nästa fredag.. Så det är bara att sätta igång, sen har jag en natur uppgift som ligger på bordet och väntar på att göras, men den kan jag verkligen inte & läraren hjälper oss inte eftersom det är ett såkallat "hemprov" helt värdelöst. 

Umgicks med malin igår, vi rökte vattenpipa och tog det allmänt lugnt.




/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: