Helvetes plugg.

När ska de ta slut på alla jäkla uppgifter?!

Känns som man bara får nya & nya uppgifter hela tiden så sjukt irriterande så det finns inte. Alltså man hinner inte ens lära sig något känns det som, känns som jag bara sitter och skriver en uppgift sen så lägger jag det bakom mig när jag är klar, nej tacka fan för att det snart är lov. Bort ifrån Sverige eftersom jag ist ska flyga till varmare länder. Kollade på väder prognosen idag i Egypten något som gjorde mig väldigt glad, stor sol & 27 plusgrader. Det skulla absolut inte sitta fel nu. Fast idag har det vart ett väldigt underbart väder.

Jag och Malin bakade rulltårta hemma hos mig idag, sen satt vi oss på taket och solade lite. Underbart, jag somnade nästan och det var vårkänsla så det bara vislade om det. Jag hoppas att det är sol imorgon för i sånt fall ska jag ha mina nya solglasögon som mallanbrallan gillade massa och jag med för den delen. Jag är kär i dem, för så snygga var mina glasisar ^^,

Hade nationellt prov idag, vill inte skriva om det. Men det är som det är och gick som det gick mer kan jag inte göra. Gjorde i alla fall mitt bästa. idag är det 1 april och jag har fortfarande inte blivit lurad av någon, känns bra. Nu ska jag titta va jag ha för sommarkläder eftersom jag åker om 4 dagar. Alltså sjukt fort tiden går alltså:O!?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: