Snart åker jag till ett betydligt varmare land.

Sitter och pluggar lite smått nu, känns rätt skönt att sitta och plugga på en lördag med lte skön musik i bakgrunden och jag skojar inte. Tänkte berätta lite om gårdagen, vart lite party tillsammans med Mallan. Det var rätt kul faktiskt, jag var nykter eftersom man inte ska blanda medicin med alkohol. Men det var trevligt ändå. Vi rökte lite vattenpipa, det var rätt mums faktiskt eftersom det smackade sötlakris..

Hm vart väl inte en sån lång kväll åkte hem runt halv ett, trött som jag var bäddade jag upp och kröp ner i sängen. Mycket skönt, somnade nästan dirket och sov till klockan halv ett. Inte lika bra dock.

Nu har jag packat det mest, nu är det bara att lägga ner det i resväskan när jag kommer hem till mammut sen. Åker nog till henne runt 6-7 för lär ju gå och lägga mig och vila innan eftersom vi åker från Hallstahammar klockan 02.30 ungefär. Planet lyfter imorgon vid halv sju, det ska bli väldigt väldigt skönt att få komma iväg. Jag kommer ihåg när jag och mamma bokade resan då sa jag:
- Snart åker vi mamma, det ska bli så himla skönt!
- Nej men det är ju flera månader kvar så det är ju länge kvar, men skönt ska det bli.
Och nu är det liksom 4 april, tiden går för fort tycker jag. Snart är man pensionär också.


Ville bara säga att ni får ha det så kul i Linköping nu systrar. Saknar att umgås alla 3. <3

Postat av: Millis

Fint kort:)

2009-04-16 @ 13:10:32 -  http://http://millllisss.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: