Snart skola

Sitter här hemma och väntar på att Sanne ska komma hem från promenaden med Cliff, efter det ska jag gå ner dit och så ska vi plugga det sista innan provet. Har som sagt prov idag, klockan 13.00 hoppas att det går bra, vill ha lite bättre betyg än förra gången. Fast det här var mycket mer intressant än Kristendomen (läser om Islam nu).

Har inte uppdaterat sen i helgen. Men SILK var verkligen hur kul som helst och inte alls så dåligt & sliskit som alla säger, om jag får säga mitt så var det mycket bättre än konrad i alla fall den här gången, sällskapet bestod av Mickis, Bella och Jessi.

sen var det bara att ta nattbussen hem som jag fruktar mest av allt, men det var förvånandsvärt lite folk. Typ 8 stycken eller något sånt? Har folk börjat gått på Qvarn nu? eller varför var det så lite folk? skönt iaf. hehe.

På lördagen tog jag det bara lugnt och kollade på robinson med Mallan. Och på söndagen träffade jag Sofia som jag träffade i Egypten, trevligttrevligt. Vi kollade på kort och friskade upp minnena lite, skoja inte om att jag saknar tillbaka till värmen skulle vara gudomligt nu.

Men har inte tid att skriva mera nu märker jag.. Så får bli att skriva senare eller imorgon.

Jag saknar dig. <3


skolan gör mig tokig.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: