Valborg

Rubriken får vara valborg hela dagen idag. Glömde ju säga grattis till Kungen som fyller år idag.. hehe Sitter hemma hos Ida tillsammans med henne och Anna. Det kolla på kort från när Ida dansade väldigt sött, hon visade dock ett kort på hennes danspartner när han gör en "grrr" blick den var vacker, otroligt vacker.. hehe! skrattar lite för mig själv när jag sitter och skriver detta. Ida står och sminkar sig & Anna står och donar med frillan. Va håller kvinnorna på med? En annan är datanörd och sitter här för jag har redan donat klart mitt hår & min sminkning. Nu ska vi sätta igång grillen, bad tjejerna akta frillorna så att de inte poffar upp i grillen för då blir det hårbollar och kött, gooottt. Eller kanske inte alls så gott. Nu borde jag slita mig från datan och gå och hjälpa till.Ha det underbart bra allihoppa<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: