ja men dåså.

Sitter verkligen här för mig själv och skrattar.. Haha! Får verkligen upp bilder i huvudet vad vi vart med om den här veckan, som när jag och Felicia skulle handla glasögon så gick vi in i en frisörsalong och började föna någons hår. hahaha! eller från flygplatsen igår.. Står och ryker på låset.

- jaaaahhaa då var klockan 23.50! två mintuter sen.
- de är försenat
- ja men dåså.

Haha. Ni måste helt enkelt tro jag är dum i huvudet. men skulle så jäkla gärna velat spelat in hela den här resan. Alla skak bilderna, bränd på arsel bilden, hugo gånger 5, Mata, händerna i luften och skaka på huvudet (ni vet va de betyder ni som var med), haha! jag dör.

- Då vill jag passa på att hälsa alla resenärer välkommna tillbaka till Sverige.men vi kommer inte ses något mer eftersom jag ska gå till ankomsthallen ..." hahahhahahah.

- 3 g krafter, 4 g krafter, för ner kommer vi ju alltid.

Tänkte slänga upp lite bilder nu.






























Eftersom datan hos mamma är lite seg kommer det fler bilder sen.
Tack igen alla för en galen semester.<3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: