Nattugglan Olsson.

Nu har jag gått och blivit nattuggla, mycket konstigt. Eller kanske inte förresten. Jag har umgåtts med Mickis hela veckan och hon har ingen dyngsrytm. Eller hon kan vara uppe till 4 på morgonen och vakna pigg vid 09.00 jag vet inte hur kvinnan orkar. Tror hon ligger och sover nu men jag är inte tillräckligt trött för att sova, tror jag.

Förresten så vill jag åka karusell, få känna känslan i magen som är helt hysterisk. Pirret i magen, skrattet på läpparna och en underbar känsla att käna sig fri. Man känner sig så jäkla maktlös. Som när jag och Therese åkte frittfall, jäklar säger jag bara. Man lyfter ju från sitsen och för en lite hundra dels sekund är man tyngdlös, det är verkligen hur grymt som helst!

(Om du vill läsa om Västkusten och även se bilder, bläddre lite längre ner)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: