Uppdateringar hinns inte med!

Hm det är synd men sant, jag hinner aldrig blogga längre. Tråkigt eftersom jag tycker det är kul. Men har jobbar mycket nu, kanske allt för mycket. Men nu är det bara fem dagar kvar sen lite strö dagar då och då. Så man kan säga att jag slutar sommarjobba på fredag och då börjar min semester. För om en vecka åker jag till västkusten med familjen, ska bli hur kul och mysigt som helst. Efter det är det bara att packa ner rummet och även packa inför Turkiet. För på lördagen bär det av mot arlanda och ett mycket varmare land. Ska bli hur grymt och roligt som helst, det kommer att bli ett minne i sig.

ska snart laga i ordning tacos, ska bli mumsigt. Förresten längtar jag tills imorgon för då ska jag till gymmet, jag saknar det och det är synd att det är öppet så kort på lördagar och helt stängt på söndagar.. Visst skulle kunna gå ut och springa men måste säga att det inte är lika kul och orken finns tyvärr inte till de idag. Men det hade vart skönt att köra ett hårt pass på gymmet och cykla hem med möra ben. men imorgon då får jag det, älskvärt.

 / Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: