Kläppen!

Datorn är med även här. Inte min egna men ändå, har klarat mig bra fram tills idag. Var tvungen att uppdatera lite. Vädret här uppe är. kanon bra, det är kallt som sjutton (-19.7), snö och sol. Kan inte annat än säga att jag älskar miljön. Igår åkte vi skidor, skidorna måste vart vallade med sirap för det gled inte på bra. Annars var det roligt, måste säga att jag hatar att ramla. Och jag blir tokig när det inte går för mig.

Kanske har flippat lite, men vad kan man begära.

Snart är det nyår som gäller, oh herregud säger jag. Hur kommer det nya året börja? Det visar sig. Lite spännd är man väl kanske..

Tack Sandra för att du är med på den här resan, du är absolut bäst gumman min<3.


Postat av: Frida

låter kanonbra:)! ha det fortsatt bäst<3

2009-12-29 @ 17:19:09 - 
Postat av: Emelie

får man komma till er på nyårsdagen eller? Haha, händer fan ingenting här.

2009-12-29 @ 22:30:43 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: