Nu till dagen!

Haft en fantastisk dag idag faktiskt. Eller om man bortser morgonen. Det var så mycket snö så att jag missade bussen, så jag fick lov att ta tåget till esteten. Kom lite sent men det gjorde inte så mycket.

Senare på dagen träffade jag Sandra på stan. Vi skulle julhanlda lite granna. Nu är jag klar med julklapparna det känns väldigt skönt. Sen hittade jag faktiskt lite saker åt mig själv också, en klänning och en kavaj. Riktigt snyggt om jag får säga det själv, annars hade jag inte köpt det heller. Sen när vi kom hem till Sandra bestämde vi oss för att ta vara på snön. Så vi satt på oss mjukiskläder och bra skor. Sedan gick vi ut och kastade oss i snön. Vi gjorde snöänglar tillsammans och hade det allmänt kul. Vi gick i skogen och jag måste säga att snö lyser verkligen upp! det blir galet ljust utav det, underbart. Tack för en otroligt trevlig dag idag bästa.

Jag säger bara imorgon, då jäklar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: