Reporter!

Idag har jaf tagit en fika på stan med Johanna, tack vännen. Det var behövligt. Att bara sitta och prata ut och ha det allmänt trevligt med en vän är aldrig fel. Så jag tycker vi ska göra om det snarast. Du är mycket bra min vän och jag hoppas alla mörka moln över dig snart blir till solstrålar. Kunde tyvärr inte träffas så länge eftersom jag var tvungen att fara till jobbet.

Sedan jobbade jag, det gick kanon. Hade inbillat mig att jag skulle sluta klockan 21.12 men det visade sig vara fel, så jag slutade klockan 19.45 mycket skönt! På tal om Coop så hände något riktigt roligt faktiskt. haha! Jag stod och låste upp cykeln så kommer de fram två killar till mig och vill fråga en sak som de hade undrat över ett tag. 

Killarna: Får vi fråga en sak? Jag har funderat på de ett tag..
Jag: Visst, va var det? 
Killarna: Jobbar du som TV-rapporter på TV4 eller SVT? 
Jag: Nej det gör jag inte? Jag jobbar faktiskt här inne på Coop.
Killarna: Vi trodde verkligen att det var du som jobbade på någon utav kanalerna och sände nyheterna på kvällen. Du ser liksom ut som en sån på stilen också.
Jag: (kunde inte låta bli att småskratta lite) Nja, det är inte jag i alla fall, det måste helt enkelt vara någon annan.
Killarna: Men okej då vet vi iaf, trevlig kväll! 
Jag: Tack detsamma, Hejdå! 

Vem kan det vara? Ingen aning faktiskt. Om ni kan veta någon så kommentera gärna. ^^, 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: