Vinterkyla!

Nyss hemkommen från en promenad i vinter vädret, underbart är det. Älskar känslan som blir när man går i snön och det riktigt knarrar i marken, kommer vit rök från munnen av den kalla luften och de där hemska rosa kinderna man får när man kommer in. Men jag säger bara vinter. Det är så här det ska vara när det är vinter och inge blask. Jag håller tummarna på att det här ska ligga kvar ett tag, det gör mig pigg och de känns på något sätt som jag får lite ny energi. Men ytterst lite.

Träffade Sandra en liten snabbis så här på kvällen, hos slutade jobba 18 så vi passade på att ses en stund. Stackaren tog bussen som gick 20.00 och jag tror att de står fast där, för har vart en stor trafikolycka på E18. Hemskt. Vinterna är inte bara bra, drar med sig en himla massa olyckor..

Ska ta en varm duscha nu, sen ska jag nog hoppa ner i bingen och kolla någon film. Har nämligen körlektion 07.00 imorgon, yeah. Sen blir det gym, underbart <3 På tal om det kommer det kännas lite tomt att inte ha någon Emelie med sig på gymet då och då, eftersom hon flyttar till Norge.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: