Det var länge sen, för länge sen.

Hejsansvejsan!

Jag har verkligen inte haft tid eller ork till att skriva i bloggen..

Nu har jag fåttt en operationstid för axeln, börjar bli skapligt nervös. 5 Mars klockan 07.45 ska de operara mig. Tänk om det blir sämre, då kommer jag aldrig mer kunna spela volleyboll. Jag är orolig. Jag har maximal otur så det skulle inte förvåna mig om de misslyckas med den operationen med eller om de opererar vänster ist för höger, det vore hemskt:O  

Var inne och tog blodprover i stan idag, hehe. När jag kom in vid entrén kom de fram en gubbe med typ kostym och sen gick det 3 sjuksköterskor bakom.. sen kom de fram till mig och  sa
-"välkommen, det är du som ska göra ett repotage om oss"?
jag "Nej, jag är patient själv"
han "Jasså :O du såg ut som en repporter, men då får jag be så hemskt mycket om ursäkt"

haha snacka om att jag fick en chok när de kom fram och skakade hand med mig. Helt sjukt. hehe!
Men det gick i alla fall bra att ta blodprover, om man bortser att hon missade första gången. Men det är kanske inte så lätt som det verkar vara varje gång.

Hade samhälls prov idag, gick väl helt okej. Jag hoppas att jag får ett VG, det skulle kännas väldigt bra om jag fick det.
Får inte veta betyget först än efter lovet, men man ska väl kunna stå ut med det?

Imorgon är de den gamla heldiga tiden man ska upp då, halv 7.. så jag kanske borde tänka på refrängen och hoppa in i duschen och sedan sova!

NATTI <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: