Skola på lovet..

Sitter i skolan på lovet, tro det eller ej.

Det känns hemskt men måste verkligen plugga och jag vet att jag inte skulle göra det hemma så jag & Marcus bestämde oss för att vara duktiga och dra till skolan och plugga. Har nästan blivit helt klar med räddningen och det känns väldigt bra eftersom jag har kännt mig väldigt stressad med den där uppgiften.

Ska snart och jobba eller jag början klockan 17.00 ska bli skönt att jobba lite, pengarna rullar in. hehe!

Var i Romme igår tillsmmans med Tim, Malin, Anna, Rebecca det var verkligen sjukt kul. hahha! Vi åkte in i träd, gjorde bort oss, skrattade och hade en helmysig dag som bara raslade förbi..
Fast det fanns två stört sköna kommentarer under hela dagen som jag minsann inte kommer att glömma i första taget.
"jaha, åh här står jag", fast man måste vara med för att fatta;)
sen drog malin en skön kommentar "Här kommer proffset" två sekunder efter blir hon knuffad av Tim i liftköen precis framför ett par "snyggingar" heheh, fyfan vad jag skrattade.
Men tack för en sjukt kul dag, det måste vi verkligen göra om snart. Ni är massa bra!

JAG FICK INGEN TRÄNINGSVÄRK!!:D

/Isabella
Postat av: hille va!

puss på romme-dagen<3

2009-03-01 @ 00:32:07 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: