Torsdag

Torsdag idag, innebär att sista lovdagen är imorgon. Nej va hemskt det känns att skriva så, sen ska man tillbaka till det brinnande helvetet. Jag måste bara orka att ge järnet 1 månad till, sen får jag vila upp mig ordentligt för då åker jag nämligen till lite varmare länder som Egypten och slipper kylan & slask här hemma... Massa sol, bad, drinkar och avkoppling, det tackar jag verkligen inte nej till. Jag hoppas min axel läker lite bättre där nere också eftersom det är saltvatten.
 
Var på körskolan idag, anmälde mig så nu ska jag sätta igång med körkortet. Jag hoppas verkligen att det kommer att rulla på och att jag har det innan jag är 19 det är mitt mål. Men det skulle ju vara kul att ta det innan syrran också. Eller om vi tar det samma dag det skulle vara lite roligt också(A).. Efter vi hade vart där åkte jag, mamma och mickis och bowlade lite granna. Jag kunde inte bowla så mycket pga att jag hade ruskigt ont i axeln, jag är väldigt trött på den för tillfället..

Oj jag märker att jag hunnit med en massa grejer idag nu när jag sitter och skriver om dagen.. Har vart med och tvättat bilen idag också, hehe jag tyckte det var jättekul. Fråga mig inte varför men det kändes så roligt att sitta i den när de där plastet mosade mot bilen. hahah! 

Imorgon blir det att dra till gymmet och gymma lite.. ska bli grymt skönt, träna träna träna! Jag är sugen på det nu, de värsta är att jag fått upp suget för att träna mycket igen.. Och jag vet att jag snart måste hålla mig lugn i en längre tid, det suger stenhårt

Jag saknar dig Therese, jag vill komma & hälsa på dig i Linköping snart, ut på krooogen och ha det kul! Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig.. Så kom hem nu och strunta i skolan för en stund.. Det är så tomt här hemma utan dig ju, hihi.. Hoppas du mår bra och ha det bäst älskade syster. Jag älskar dig Storasyster, det vet du<3


Sen vill jag ha lite vår också. Kortet tog vi när vi var i Linköping 1-4 April 2008.
Snart ett år sen, kan ni tänka er va tiden går fort syrror? det är sjukt ju.
 
Ni är bäst Mickis och Therese. <3

 
Postat av: storasyster

Jag älskar dig sys <3 Saknar dig/er vareviga dag..

2009-02-27 @ 11:49:35 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: