Fest hos Dan-banan!

Fredag!


Började med att jag åkte hem till matilda, packade va hon skulle ha med sig inför kvällens party hos Dan.. Tema Playboy. hahah! Jadu vissa levde verkligen upp till temat. Men måste säga att Clara var grymast! hehe. 

Vi käkade pizza sen drog vi hem till mig och fixade oss, sen var det bara att springa till tåget typ.

Kvällen var helt okej, vart mycket kort, skratta och dans. Iaf för min och Claras del. hehe! Men mest klockren måste vart när du skulle gå ut och ta luft Clara så går du in i fel lägenhet "oj det här var inte visst Dans lägenhet" HAHAHAHAH! Jag dör typ när jag skriver det, tänk om någon hade kommit in i din lägenhet klockan 11 på kvällen! jag skulle typ ramla baklänges! Men det var i alla sjukt kul. Jag får nog lov att säga att Clara stod för många av skratten hos Dan, speciellt när vi skulle spela "jag har aldrig" och du skulle dricka cider så tog du bara en flaska på bordet
Clara : Urrcch va va det i den här:O?
Matilda: Du tog ju den med snus i ?!

hahaha..

Sen kom Calle och Kalle också, mycket trevligt. Sen skjutsade Viktor, Kalle, Calle, mig och Matilda till stan och satt på donken och snackade ett tag. De var en jäkla vrikad kille som satt bakom kalle med k. Han ville verkligen slåss, skulle jag vart biffigare och vart elak skulle jag nog velat slagit han hårt! haha.. Aja när vi kände för att det var dags att dra sig hemmåt gjorde Ckalle oss sällskap en bit på vägen, väldigt snällt tycker jag!:) Stod och pratade en stund, trevligt vare.. Sen var det bara tvätta bort sminket och på med nattis kläderna och hoppa ner i sängen och sova. Jag var ruskigt trött,

vaknade vid halv ett mådde kanon. Hoppade in i duschen, på med mjukiskläderna och kollade på "P.S i love you" hemsk film. Den fick mig att bli depp, urch den är hemsk. För det var typiskt en filmkär film, bläää på såna filmer!! Men sen tog jag och Matilda en promenad ner på stan och käkade mat på Stugan, mys!

Tack för en bra start på helgen alla som var med!

Du får mig att börja tänka..


Clara-baaara och jag som blockerar dörren xD


Matilda! :D


Jag & Du


Älskar bilden!


Calle får avsluta den här inlägget. ^^

/Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: