2008 - 2009

Helt otroligt va fort förra året gick, idag skriver man 2009. Det känns lite fel att skriva så, men det säger man varje år..  
Nu tänkte jag skriva en kort sammanfattning av mitt  förra år.. Det är mycket som har hänt, tro mig.

2008

Resor:
Orsa , Romme, fjällen, träningsläger på Åland, Hudiksvall, Besök i Gävle, Gotland, Thailand<33.
Händelser: Carros student, Lars Winnerbäck konsert, Lagfest med Tuna Ekeby, Fallskärmshoppningen<33.
Något jag aldrig glömmer: Världens bästa farmor gick bort i januari, Det tog slut mellan mig och Calle, Sommaren 2008 tillsammans med Rasmus, Mickis och Sebastian.
Övrigt: Lärt känna massa underbar vänner, gjort misstag, levt livet!!

Skriver om nyårsafton senare idag, när jag är taggad till att göra det.

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: