Rubrik, behövs verkligen sånt?

Uppdatering 2 januari 23.48, 2009.

Sitter hemma hos Malin, hon är duktig och städar. Medans jag sitter här och latar mig. Mitt liv är som en karusell, eller jag är som en karusell. Men vet inte riktigt hur saker och ting blir. Det vet man aldrig, verkligen aldrig. sjukt! Min hjärna är knäpp ibland, undrar om den har ett eget tivoli. Det är som jag satt, vi människor är unika.

Umgåtts med Malin hela dagen. Var och fikat tillsammans med Mallan, fransson och Mickis. Mys. satt och pratade en hel del, sen skulle mickis och fransson gå. Men jag och malin hade mycket att prata om så vi satt kvar ett tag. Vi har typ umgåtts hela lovet och det gör mig glad. För du är en underbar vän Malin och du får en att inse att vänner betyder sjukt mycket.. jag är tacksam.

Funderar på att ta tag i vissa saker i mitt liv detta år..
Exempelvis att börja fotografera mycket mera, eftersom jag tycker att det är grymt kul. Jag vill bli äventyrsfotograf, tänk att ha en sjukt bra kamera och ta på en massa gryma saker. Nej det är mäktigt.

Nu ska mallan få sitta lite, efter allt slit efter städningen!! det vart riktigt fint här inne, hehe. Skulle inte kunnat gjort det bättre själv. Bra jobbbbaaat mallan, du får ett extra vuxen poäng för att du använde rengöringsmedel.

/ Isabella


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: