Tillbaka till det brinnande helvetet.

Sitter här på min data stol och äter macka.. Fyfan att skolan är igång igen alltså, sjukt. Hur kan man vara så trött på skolan!? jag vill inte vara det men det går verkligen inte att se nå kul med skolan just nu. Eller jo där var jag dum, att träffa alla kompisar är great.

Imorgon åker mamma, Mickis, Dennis, Melker, moster och Peter till Orsa och åker skidor och har det allmänt bra.. Nej då får jag stanna i hallsta för jag ska jobba på söndag. Jag dör! jag vill verkligen åka iväg, knäppa på mig pjäxorna och glida ner för slalombackarna. Jag vill, jag vill, jag vill. Men eftersom det inte blir nå skidåkning nu så blir det att dra iväg med Frida, Malin och Pontus till Romme sen. Kommer att bli najs, bara kag får åka innan jag ska operera axeln. 

Imorgon är det skola igen, en tidig dag imorgon. Måste åka med åtta bussen. Frågan är bara, hur i all världens jag ska ta mig upp imorgon bitti!? jag har liksom sovit sjukt länge varje dag på lovet och sen börjar vi med en sovmorgon det är inte alls bra.. aja jag får ställa minst 5 alarm så kanske jag kommer upp.. Funderar om man ska skippa träningen imorgon, för jag har sjukt ont i halsen.. Fan jag vill inte vara sjuk längre jag hatar det verkligen :(!

Sen vill jag bara säga lycka till, till dig imorgon Therese<3. Jag håller verkligen tummarna att du klarar av tentan imorgon. mellan 08.00-11.30 ska jag hålla tummarna. Hoppas verkligen att du donar den. du är bäst syrran och jag är stolt över dig<33

Postat av: storasyster

Tack sys <3

Du höll tummarna bra, för jag fixade den ju :D

2009-01-08 @ 13:50:14 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: