Underbara vinter väder!

Jag älskar kylan och snön som den är nu.
 
Det är exakt såhär vintern ska vara, minusgrader och snö som ligger kvar. Det är underbart fint.. När jag cyklade hem från Mallan idag sken solen och det bet i kinderna. Min första tanke var "vafan varför skottar de inte cykelbanan" men jag ångrade mig snabbt, det ser mer vintrigt ut om snön får ligga kvar ett tag, även om det är mycket jobbigare att cykla. Men iaf jag kom hem, snabbade mig upp på rummet och hämtade kameran och gick ut och fotade. Vart en del bra kort men hade inte så mycket batteri på kameran så den dog.. Men det gör inte så mycket, får gå ut någon annan dag istället.

Jag funderar på att köpa en systemkamera med bra objekt till och så. Eftersom jag gillar att fota skulle det känns nödvändigt att lägga ut pengar för det. Så jag ska nog ta mig en funderare och bestämma mig snart.

Så nu lägger jag upp några av korten som jag tagit idag.












Sådär, det dom korten.. Rätt nöjd med de första.
Postat av: storasyster

Fyfan vilka underbart vackra bilder.. Du är grym syrran!

2009-01-04 @ 12:25:07 - 
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och dela med dig av din åsikt!

2009-01-04 @ 12:28:24 -  http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Natalie C

jättesnygga bilder :D

2009-01-06 @ 18:07:51 -  http://www.nattiz-c.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: