Hinner inte med datan längre.

Ja jag säger då det.. Jag skulle vilja ha mer tid över, lite mer tid att röra sig med. Allt känns så stressigt, jag förstår inte. Hinner inte mer än äta, sova, jobba.. tråkigt! Menmen.. Nu är Calle ute med båten och kommer vara det i två veckor, kommer sakna dig hörredudu.

Imorgon ska jag jobba, men på förmiddagen hade jag tänkt hinna med att träna men vi får se hur det blir med den saken. Jag kommer nog komma på en ursäkt att inte göra det. Men jag vill och måste. men orken finns inte där!

Ska sova tror jag.

Storasyster var stark! Man blir starkare av smärta och man lär sig acceptera saker och ting på ett annat sätt om man vågar ta ett steg från det som inte känns bra.. Jag finns här, även om det inte märks jämt. Jag älskar dig<3 

Postat av: Storasyster

Jag älskar dig sys<3

2009-07-17 @ 08:21:35 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: