Michael Jackson

Idag gick jag till gymmet tillsammans med Emelie, det gick kanon att gymma och jag mår bra av att träna. De gör mig glad, fruktansvärt glad. Efter det cyklade jag till Nattis, vi gjorde fruktsallad & hade det allmänt mysigt. Vi kollade på Harry, han är mycket bra och jag längtar tills det är dags för att kolla på 6:an på bio. Som jag väntat.

Nu sitter jag med Calles minidata i knät, lite svårt att skriva men det går. Vi kollar på "minnesstunder" av Jackson. Han var verkligen en fantastisk människa på scen. Tänk om någon kunde röra sig så där på scen nu, hm finns ingen som gör det. Han är ju grym. Sjukt grym!

Nu orkar jag inte skriva på den här datan eftersom ens fingrar kommer´åt alla tangenter samtidigt (okej där överdrev jag kanske lite, men det är iaf lite så).


/ I S A B E L L A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: