regn, regn, regn ..

Vaknade upp klockan halv åtta idag, men somnade om.. Det var inte bra! Mickis väckte mig en halvtimme senare eftersom jag skulle till vårdcentralen och ta blodprover. Jag är klantig som aldrig kommer upp i tid, men jag skyller på vädret. Trodde jag skulle vakna av att det inte regnade idag men det var såklart bara ett önskemål i mina ögon. Det regnade som vanligt och himlen var gråare än någonsin, det är tråkigt och man blir inte så sugen på att göra så mycket i det här skit vädret. förutom att träna!

Cyklade ner till gymmet idag för att gymma tillsammans med Emelie men så var gymmet stängt, mycket tråkigt eftersom jag hade tänkte att springa på crosstrainen ett tag. Men det får bli imorgon istället innan jobbet. Ska duscha och sen kolla på sjukhuset nu.

Förresten, en utav mina akvariefiskar dog igår. =/
Postat av: carro

naw, rest in peace mate!

2009-07-10 @ 13:24:10 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: