Sjukgymnasten

Idag åkte jag och syster till stan, vi skulle shoppa lite sen skulle jag till sjukgymnasten så hon följde med. snällt!
Var inte lika kul hos sjukgymnasten idag, han var inte riktigt nöjd eftersom jag är otroligt stel och svag i axeln trotts hård träning och det sänker mitt humör för att träna. Känner mig inte taggad, eftersom de inte ger något resultat. Känns oerhört tråkigt. Trodde jag skulle ha tur någon gång, men tydligen inte. Jag kan nog glömma allt som har med lagsport att göra. Jag får inte spela volleyboll, jag får inte simma, jag får inte spela basket, jag får inte spela fotboll som jag hade tänkt börja spela igen eftersom axeln inte tål taklingar och målvakt kan jag bara drömma vidare om.. Det är nog dags för mig att inse att jag ska lägga det på hyllan. Det mickis och mamma redan insett men jag har trott att det kanske finns en chans men tydligen inte. Känns värdelöst. Vad ska jag göra för att underhålla mig? gyma? springa på cross trainen? oj va kul...

Hittade i alla fall ett par jeans och en annorluna men grymt skön bh idag.



Postat av: bitte

snyggt

2009-08-03 @ 18:54:46 -  http://www.lovemercury.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: