Trevlig dag.

09.15... så började min morgon! med en hemsk sovmorgon. jag hatar att försova mig. jag började 09.00 men vaknade en kvart försent. Ringde ner till jobbet och berättade att jag försovit mig men de sa att det inte var några problem alls. jag cyklade ner fort som sjutton och var klar för att jobba fem i halv tio. Det var bra av mig tycker jag!

Mötte Felicia efter jobbet, vi cyklade hem till våran underbart braiga arbetskollega som bjöd oss på en jättegod taco paj. Kvällen blev suverän och det var verkligen mysigt att bara sitta och snacka med ljusen tända åp bordet. Tack för en trevlig kväll mina vänner!

Imorgon blir det träning innan jobbet. Det innebär att jag måste gå upp rätt tidigt om jag ska hinna med det. men det kan vara skönt. Bara 2 dagar kvar till ledighet, jag längtar.
Postat av: Felicia

Riktigt trevlig kväll!! :D Nästa gång gör jag drinkarna då lovar jag att du kommer drickws dom;)<3

2009-07-23 @ 23:17:06 -  http://feliciasoderberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: