Uppdatering.

Nu var det dags igen. Det var inte meningen att jag skulle jobba längre än till kvart över sju idag men så blev det inte, de hade blivit någon miss i schemat så det var bara en som skulle stänga så jag sa att jag kunde göra det eftersom det troligen var tänkt så från början. Det var kul att stänga eftersom jag stängde men en utav favoriterna. Innan jobbet var jag på gymmet och tränade, de gick kanon och jag var väldigt trött efter måste jag säga, Underbar känsla.

Sitter här och tänker på hur många man inte har träffat på sommarlovet bara för man jobbar. saknar väldigt många! skulle vilja träffa alla nu med en gång och bara ha kul tillsammans. Festa, snacka, bada och grilla. Åh det vore väldigt kul. Jag saknar er mina vänner. Skönt att skolan snart drar igång, men någon som skrämer mig är. Om de är så här nu, att man inte träffar så mycket människor under sommarlovet. Hur kommer det då bli efter studenten? jag är rädd..

/ isabella. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: