vuxenlivet?

Idag vaknade jag klockan åtta av att mickis väckte mig, tack så mycket annars hade jag försovit mig. Du är väl för gullig, gick i alla fall upp och käkade frukost sen cyklade jag ner till vårdcentralen eftersom jag skulle dit och kolla hur min mage mådde. Jag ska ta massa prover imorgon, bland annat: blodvärden, hjärn prover, järn i kroppen, samt magprover. Sen var det en hel del till det är bara hoppas att allt visar bra så det inte är något..

Åkte och handlade lite lunch, Madde tipsade om en maträtt, jättegott var det! Den bestod av tacokrydda, blandat med cream fresh och kyckling. Sen blanda jag ner paprika och zuccini. Sen så blev det som en röra som jag la i tortilla bröd, det vart riktigt gott. Tack för tipset vännen.

Gick till posten idag med, angående alla kort som försvunnit. Det började spåra vars de kan ha åkt ut, ett packet hittade dem i Sundsvall men det fattar fortfarande ett packet med kort, tråkigt. Så jag bestämde mig för att ringa till Ifolor och fråga vad jag skulle göra. Jag fick en chok när de visade sig hur trevliga de var, de skulle skicka hem helt nya kort så skulle jag behålla de jag fick. Så jag fick dubbletter skulle man kunna säga, dock är många kort sönder från den gamla fakturan. Men väldigt bra service måste jag säga och jag är glad att jag får korten i alla fall. 

Ska städa mitt rum nu, senare ska jag gymma sen ska jag träffa Nattis. Kommer bli en bra dag de här :)  

/ Isabella

Postat av: Linda

Den maträtten måste man prova, lät ju jättegott. :M

2009-07-08 @ 16:54:38 -  http://ljanssson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: