2 år sen, tiden rinner iväg.

Kunde inte sova än. Vill ni kolla på bilderna som jag tog med Nattis finns det om ni kollar på inlägget efter det här.. Eftersom min dator låg i fönster och gjorde ingenting tänkte jag att jag likväl kunde skriva lite på den. & så blev det,

Idag är det Sveriges nationaldag och det innebär 2 år sen du dog mormor. två frukansvärt snabba år.. Vet inte vart tiden tar vägen längre, man hinner inte kolla upp innan man har passerat ännu mer tid. Det har hänt mycket sen du gick bort. Både farmor och farfar har dött, de är i himlen tillsammans med dig och morfar nu. Jag hoppas att ni har det bra, att man får hoppa på molnen precis som jag tror man gör i himlen. Skutta runt och inte ha några bekymmer alls, för det finns det tillräckligt om här nere i den ynkliga världen..

Hm det är så mycket som jag skulle vilja att du skulle sätt innan du lämnade oss.. Det skulle vart kul om du fick vara med på våran 18 årsdag, gått på våran bal som är nästa år, studenten och se när Therese tar sjukgymnast examen. Hm ska jag vara ärlig så trodde jag att du skulle hinna se våran student. Jag kommer ihåg när vi pratade om det när vi var hos dig mormor. Då sa du  "det är länge kvar tills det är studenten, men när det väl är dags kommer ni vara så fina mina flickor" .. Och nu är det snart dags, jag får skicka upp kort till himlen så får ni se hur lyckliga vi kommer att vara efter så mycket slit i skolan.. jag önskar att du kunde läsa det här, för jag saknar dig, farmor, farfar och morfar så himla mycket..

Jag ska nog sova snart, ville bara säga att jag är så grymt tacksam över att jag har en mamma, pappa, syskon och vänner. Utan er vore jag ingenting och jag ska ta vara på varenda minut tillsammans med er. Ni är bäst!

88 dagar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: