Byxor gjorde för en elefant!

Tack för en trevlig kväll alla<3. Var väldigt kul och jag har verkligen kul tillsammans med er, och snart är det party som står på våran lista då blir det röj och massa galenskaper! det gillar ja, hehe. Började med att vi käkade på Spicy, bet i någon som verkligen var hur starkt som helst så det förstörde smaken lite granna men sånt man får ta om man tar 13c. Vart lite shopping också, handla en svart aids-tröja (pengarna går till att förebygga aids) sen en randig tröja. Sen gick vi hem till Calle som inte kunde äta med oss eftersom han skulle tvätta, sen kollade vi lite på fotboll Finland förlorade mot England med 2-1.. synd tycker jag =/..

Lyssnade på musik, skrev våra autografer och hade allmänt kul, ni är bra<3!

När jag kom hem visade mickis mig hennes byxor som hon ska ha när hon jobbar som slussvakt, jag skojar inte om att vi fick rum i ett varsitt byxben! Heeeeelt otroligt stora var dem, hur i allsinna dar ska de kunna arbeta i de där byxorna.. Tänkte slänga upp ett kort så ska ni få se hur de ser ut, helt otroligt verkligen.. 

 

HAHAH!
Postat av: Anonym

Skapas mysig och rymlig arbetsmiljö i dessa tält.

2009-06-15 @ 23:24:12 -  http://baramikaela.webblogg.se/
Postat av: Patrik

Jag gillar baggy jeans men det där tar nog priset ;)

2009-06-15 @ 23:53:19 -  http://www.hundratusenochettår.se
Postat av: Calle

Men jag hade bokat tvättiden för lääänge sen juuu:( men vi snackade med varann om fotboll o grejer sen juu:P

2009-06-16 @ 14:22:35 -  http://therajdandgazz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: