Festen!

Sitter hemma och dricker apelsin juice nu. Riktigt mumsigt! Igår var vi på party på Tidö-Lindö. Kvällen började med att jag åkte hem till Carro, hon donade sig och jag väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att vi skulle dra iväg. Runt sju kom Joel och Bent, de skulle åka med oss till Madde. Jag tänkte för mig själv att det inte var så långt dit så jag hade tänkt att gått hem på morgonen, eller inte till stan. Men det bevisade sig vara mycket längre och jag skulle nog inte orkat gå heller. Speciellt inte i de kära tillståndet jag befann mig i imorse, mycket trött och illamående med andra ord.

Tillbaka till festen, det var verkligen hur kul som helst. Galet var det, klockrenaste människorna under kvällen var lätt "norrköping" så jäkla klockrena. De pratade exakt som han som sjunge "80-talet var tog vägen"?. Gillart!
Madde som var födelsedagsbarnet under kvällen bjöd på mat, fest och en sjukt rolig kväll<3

Sov kvar hos Madde, tack så jättemycket för en trevlig kväll hur kul som helst verkligen!
Tänkte lägga upp lite kort på bloggen från igår.


































Det roliga är att det nästan bara är kort på oss,
men antagligen för kamerangick runt hos oss, aja ^^.
TACK FÖR EN GRYMT KUL FEST, SJUKT KUL <33

Postat av: Calle

Hahaha skööööna bilder ;P

2009-06-08 @ 21:19:55 -  http://therajdandgazz.blogg,se
Postat av: Madde

HIHI tack själv pluttan för att du ville komma :D mwahah..

2009-06-08 @ 21:31:40 -  http://neterowicz.blogg.se/
Postat av: Erik

haha skitkul o träffas, bra bilder oxå:):):)

2009-06-09 @ 00:15:32 - 
Postat av: carro

tack alla människor :D och madde!!

2009-06-09 @ 10:27:16 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: