Hemma från peace and love.

Ja ni jag vet i katten hur jag ska sammanfatta dessa dagar. Det har vart kul, varmt, smärtsamt, galna kvällen och vanalisering! hehe.

Nej det har vart en rolig festival tänkte skriva lite om den nu. Anna och jag kom fram till Borlänge runt 20.00, vi möttes av en sjukt heta. Therese mötte oss på station och vi började vandra mot kupolen, för vi var så hungriga och vi var ju tvungna att bunkra upp oss eftersom man inte visste när man skulle äta nästa gång. Vi satt upp tältet och drack lite, sen gick vi för att kolla på Hoffmaestro. Det var rusktigt mycket folk eftersom det var den enda spelningen som var, men det var kul. I alla fall till en början! Men när han skulle börja spela så stod de några idioter bakom som bara var där för att skada så min axel fick sig en ordentlig kyss, det var inte så skönt ..

Dagen efter vaknade vi utav att vi höll på att kvävas av värme! haha rätt kul eftersom vi hade klätt på oss sjukt mycket kläder eftersom det vart jättekallt på kvällarna. Både jag och Anna kastade oss ut ur tältet. På dagarna gick det inte att göra så mycket eftersom det var så ruskigt varmt med på kvällarna var det bara att röja loss.

Torsdagen kollade vi på Thåström, han var grymt bra!

Fredagen var nog den roligaste kvällen utav de fyra kvällarna. (utom slutet).. Dagen började med att vi skulle gå och bada på borlänge badet, vi stod i kön i 2 timmar när vi väl var framme så var poolerna sönder så vi fick inte bada... Så vi bestämde oss för att gå och duscha istället vi gick dig och skulle betala så tog de inte kort, så det var bara att vandra ner på stan och ta ut pengar och SEN duscha. Det var i alla fall otäckt skönt att duscha, man kände sig så äcklig så det fanns inte..
På kvällen gick vi till Therese och deras camp, vi började dricka lite smått och det gick rätt upp i planeten eftersom det var så varmt ute. Men det var i alla fall huuuuur kul som helst och jag har nog inte skratta så mycket på länge. Senare drog vi iväg för att kolla på Lars Winnerbäck, han är ren kärlek. När jag stod där tillsammans med Anna och Lars sjung, då älskade jag livet. Han är verkligen sjukt bra. Sen vart det nå mera band kommer inte ihåg va de heter, när småtimmarna började närma sig så gick vi tillbaka till tältet, vi båda var riktigt trötta efter en dag i värmen, när vi la oss fick jag sjuuuukt ont i magen, har aldrig i hela mitt liv haft så ont. Kräktes utav smärta, fick lov att väcka Anna. Hon hämtade vakter sen fick jag åka till sjukhuset med ambulans. Fick ligga där ett tag, fick smärtstillande och det var skönt för jag hade så ont så jag trodde att jag skulle dö. Fick veta att jag fått magsår och fick medicin mot det men måste till läkaren på måndag och se om det är något annat också.

Men det var i alla fall sjukt kul annars!! Tack anna för att du är så sjukt bra <3 .

Bilder kommer inom kort!

Postat av: Storasyster

Min älskade syster.. <3 Du har sån otur, men du är en kämpe

2009-06-29 @ 12:17:28 -  http://iridium.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: