Krogensugen!

Nu är jag hemma från stan. gör inte så mycket. funderar på att lägga mig och vila lite är rätt trött, eller om jag ska ta en varm dusch.. Förresten är jag sjukt krogen sugen idag, men har tyvärr inga pengar och sen ska jag ju festa på söndag. Det kanske är bättre att jag vilar idag och har det sjukt kul på söndag istället.

När vi var på stan började det med att vi gick till Stadium, syrran hittade två sjukt snygga bikinis! Du passade verkligen i dom, sen gick vi och käkade på vivaldi. Det stod mellan spicy eller vivan, så vi klunsa om det. Malin vann så det var hon som fick bestämma. Hehe provade något nytt idag, och det är inte mig likt. Åt i alla fall ciabatta med kyckling, riktigt gott var det.. muuumsi. Sen gick vi till Vero Moda för att handla, när malin väl ska betala säger hon

M: nejnejnej..!?!
I: Vad äre? har du glömt betalkortet?
M: Ja på vivaldi!!


Allla tre vände oss och sprang till vivaldi, hehe. Lite kul var det så kunde inte hålla mig för att skratta. Men som tur var låg kortet så fint i deras kassa och väntade på att Malin skulle hämta det. Sen var det bara att traska tillbaka. Jäkla stjärnor ni är. <3
På tal om söndag är det dags för att rösta, mitt första val. Hm! jag vet redan vad jag ska rösta på men det känns ändå lite spciellt, man har ju trots allt påverkan att förändra på saker och ting. Det är så demokratin ska vara!




Tack för en trevlig dag bruttor <3

När vi satt på station kom dessa tre människor in, alla kollade på dem och
undra va de höll på med. De gjorde allt i slow motion, helt sjukt. Men det var
Människor från Stockholms teater eller något sånt. Rätt coola var dem och kul
att se hur folk kollar direkt när de är något som sticker ut! ^^,

Postat av: Madde

JAAAA vi kör på söndaaaag!!!:D

2009-06-05 @ 19:46:09 -  http://neterowicz.blogg.se/
Postat av: maliiiiiiiiiin

omg folk kan ju tro att jag är seriös på den bilden ;-( haha

2009-06-05 @ 23:37:08 -  http://fraaasse.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: