Smärta

03.19 kul.

Kan inte sova, har alldeles för ont i magen och vill inte väcka pappa eller mickis, båda ska jobba. Det ska jag med men jag jobbar kväll så det är ingen fara. snart börjar pappa så får väl säga till då i sånt fall.
Ligger och lyssnar på Thåström "fanfanfan det skulle vart du" absolut bästa låten. Den får mig dock att gråta. Så mycket minnen som speglas upp, som jag inte vill känna in nu. Det finns kanske inget att känna egentligen. Eller jo det gör det, hur många som helst. Minnen som alltid kommer finnas där, minnen som påminner mig varje dag.

Jag önskar jag kunde glömma allt för studen, bara leva livet och inte deppa ihop. Jag önskar att jag vore så stark men det är jag inte och vet inte hur jag ska kunna bli det heller? va är den bästa medicinen för mig? Jag borde inte göra så här mot mig själv. Borde inte tänka, borde inte deppa och borde inte gråta över spilld mjölk.

jag borde göra ett nytt försök att sova men det är svårt. Jag har ont i magen så jag tror jag kommer explodera snart. Det kanske är ett tecken på att det är dags att ta tag i min egen skjorta och rycka upp mig. Smärtan kanske gör mig starkare.

Jag körde neråt mot den gyllene staden,
Frågade flickorna som stod längs vägen.
Dom bara stirrade ner i marken o sa:

Min herre ni, ni vet ingenting, ni vet ingenting.
Kärlek är för dom, dom som har tur.
Kärlek är för dom, dom som har tur.
Kärlek är för dom
Kärlek är för dom
Kärlek är för dom



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: