Sommarlov!

Nu är det äntligen sommarlov, urch jag har inte gillat tvåan men nu är den över och det har gått så sjukt fort.. Vakande av att det regnade ute idag, mindre kul. Jag ville att det skulle vara en stor sol på himmlen men nej. I alla fall, jag och Sanne cyklade tillsammans till tågstation sen gick vi till skolan. Jag vet inte varför men på nå konstigt sätt kändes det konstigt att det var skolavslutning. Det känns konstigt eftersom det bara är ett år kvar sen =/. Jag vet inte hur jag ser på det.. Det har gått så fort. Vi måste se till och ha så sjukt kul tillsammans i klassen för det är ju gymnasiet man ska minnas.

Tillbaka till avslutningen, fick ett diplom av rektorn idag måste säga att jag vart chokad när han läste upp mitt namn. hehe! Fick för att jag vart elev ambassadör på skolan, det var kul. Sen fick vi betyg också, helt okej får jag väl lov att säga.
Nu är det bara att slappa i sommar, bada, jobba, sola, festa, och ha det sjukt kul. Sen kör vi igång OP07B! <3



<3
Postat av: frida

fan va vi är bäst:) //love

2009-06-13 @ 11:41:33 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: