Sommarlovet närmar sig.

Idag var jag ledig, sitter i min säng och kollar på en så sjukt pinsam tjej på youtube jag förstår inte hur man kan bli så där, vågar dock inte länka till de eftersom hon bor i västerås. Något som gör det ännu mer pinsamt.

Mickis och jag skulle städa förrådet idag eftersom vi inte hade något att göra men mamma hade tagit med sig nycklarna så det gick inte alls bra. hehe! Nu vill jag att det ska bli varmt för jag vill ut och fotografera, det är kallt och göra det nu plus att det är tråkigt väder.

Nu är det bara 1 dag kvar till sommarlov känns helt otroligt underbart, det har gått så himla fort. Sen är det bara 1 år kvar utav gymnasiet, det känns overkligt. Jag vet inte vad jag känner för den saken, självklart ska det bli kul. Men tänk hur många man inte kommer att träffa och umgås med på samma sätt? tänk hur många som bara flyttar iväg till andra ställen? nej det känns sorligt faktiskt, men så är det =/.

Nu ska jag laga mat med världens bästa syster, och morgondagen kommer bli grym<3
Postat av: carro

så jääääääla pinsam!;P

2009-06-09 @ 18:53:10 -  http://carolinehacar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: