Sossos student!

Idag var jag och kollade på världens bästast väns student. Mötte upp Sossos familj på station, vi gick tillsammans till Vasaparken eftersom det var där hon skulle springa ut. Fick en helt okej plats, jag smög mig längst fram för att ta lite kort. Skoja inte om att man blir sugen på att stå där själv, men det är bara ett år kvar. Men jag kommer grina sönder när det är min tur att springa ut! I alla fall, kommer sakna det eftersom det är en trygghet att gå i skolan. Nu ska jag ta vara på varenda skoldag som är kvar..

Sosso sprang ut sist men innan henne sprang Fria ut, härligt att se så många glada människor, underbart.
Efter att de sprungit ut välkomnade vi sosso med att hänga massa grejer runt halsen på henne sen var det bara för henne att bege sig till sitt flak.

Väl på vagnarna herjade de sönder, kul att se. och jag kan bara tänka mig hur det ser ut när vi står där och skriker "ååååh så finns det dom som har flera hundra dagar kvar" och tjohejar. Jag längtar..
Åkte hem till Sosso där det bjöds på jättegod smörgåstårta och så, mycket kul. Mys! Sen satt vi där och snackade lite, tack för allt idag och grattis än en gång till examen<3









Tack för en jättekul student! Du är helt klart bäst och jag älskar dig gumman,
kommer alltid finnas här för dig. Tack för att du finns och för att du är du <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: